Ravenol DXG 5W-30 5 l
Nejlevnější nabídky (14)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Sotaoil.cz
- Kvalitní základ oleje
- Kvalitní aditivace oleje
- Ravenol je jistota
- Možnost ověření pravosti balení
Olej používám od první výměny v Mazdě 6 2021 k plné spokojenosti. Olej nemizí (není nutné dolévat), i po cca 10.000 km, kdy olej měním, je olej stále čistý a v pořádku. Oproti originál oleji Mazda (vyrábí Total) v testech kvalitněji maže a jeho složení je nadstandardní (skvělý základ i aditivace). Mohu vřele doporučit. Ravenol (jiný olej, VMP 5W-30) používám k plné spokojenosti i do TSI motoru VW Group.
, zakoupeno v Oleje-PEMA.cz
- Splňuje specifikaci API SN, SN+ a draft SP
- Asi to nejlepší pro benzínové motory Mazda při dodržení požadované specifikace 5W-30 (nebo 0W-20 - té bych se ale vyhnul)
- Chytré a snadné ověření pravosti oleje přímo na produktu
Olej mohu doporučit. Použito do Mazda 6 s 2.5G motorem. Z továrny je plněno 0W-20, min. po dobu záruky pak požadováno 0W-20 či 5W-30. Pro co nejlepší ochranu motoru je 5W-30 jasnou volbou, 0W-20 má spíše důraz na spotřebu a emise, než ochranu motoru. Požadován je olej splňující normu API SN nebo ACEA A5/B5. Ravenol DXG byl pro mě po prozkoumání možností celkem jasnou volbou, API SN normu dokonce převyšuje a jeho kvalita je ověřena i několika testy kde exceloval. Po výměně jsem čekal trochu vyšší spotřebu oproti 0W-20, prozatím ale dané nepozoruji. Mohu tedy doporučit a budu používat i nadále.
Parametry produktu
Popis produktu
Motorový olej, syntetický, balení 5 litrů, specifikace: SAE 5W-30, API SP (RC), ILSAC GF-6A, GM dexos1™ Gen 2, Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, Honda/Acura HTO-06
Ravenol DXG 5W-30, 5LJe plně syntetický motorový olej s nízkým třením na bázi PAO (Polyalphaolefin).
Zejména se speciální USVO a osvědčenou technologií CleanSynto pro benzinové a dieselové motory osobních automobilů s nebo bez turbodmychadla a přímého vstřikování.
Byla použita ověřená formulace tříjaderného molybdenu, wolframu a OFM (modifikátory organického tření).
V tomto vzorci byl použit vysoce polární olej ze skupiny V, který má dobrou kompatibilitu s použitým PAO.
Minimalizuje tření, opotřebení, spotřebu paliva a poskytuje vynikající výkon za studena.
S novou formulací poskytuje bezpečnou vrstvu mazání i při velmi vysokých provozních teplotách a chrání před korozí a ztrátou oleje oxidací.
Díky vynikajícímu chování při startu za studena je zajištěna optimální bezpečnost při mazání během studené fáze.
Díky výraznému snížení spotřeby paliva pomáhá chránit životní prostředí tím, že snižuje emise.
Prodloužené intervaly výměny oleje podle pokynů výrobce.Aplikační poznámka:
Jeplně syntetický lehkoběžný motorový olej pro moderní motory a je uvolněn Opel/General Motors s nejnovějšími GM dexos 1 specifikaci pro moderní GM benzinové motory vozidel, za všech provozních podmínek.
Je také používán pro uvedené specifikace Ford, Chrysler a Honda.Vlastnosti:
Speciální přísada molybdenu a wolframu pro povrchové vyhlazování motoru
Zvláště vhodný pro motory GDI
Prevence předčasného zapálení paliva LSPI (předběžné zapalování s nízkou rychlostí)
Žádná ložiska na bázi oleje v spalovacích komorách, v oblasti pístního kroužku a na ventilech.
Úspora paliva při částečné a plné zátěži
LowSAPS = Nízký sulfátový popel, fosfor a síra
Velmi stabilní a vynikající viskozitní chování a vynikající střihová stabilita
Velmi dobré vlastnosti za studena
Bezpečné mazání filmu při velmi vysokých provozních teplotách
Velmi dobrá ochrana proti opotřebení a proti korozi
Vynikající vlastnosti čisticích a disperzních prostředků, ochrana proti pěnění
Dlouhá životnost díky vysoké oxidační stabilitě
Vhodné pro vozy s katalyzátoremspecifikace: SAE 5W-30, API SP (RC), ILSAC GF-6A, GM dexos1™ Gen 2, Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, Honda/Acura HTO-06
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Sotaoil.cz
- Kvalitní základ oleje
- Kvalitní aditivace oleje
- Ravenol je jistota
- Možnost ověření pravosti balení
Olej používám od první výměny v Mazdě 6 2021 k plné spokojenosti. Olej nemizí (není nutné dolévat), i po cca 10.000 km, kdy olej měním, je olej stále čistý a v pořádku. Oproti originál oleji Mazda (vyrábí Total) v testech kvalitněji maže a jeho složení je nadstandardní (skvělý základ i aditivace). Mohu vřele doporučit. Ravenol (jiný olej, VMP 5W-30) používám k plné spokojenosti i do TSI motoru VW Group.
, zakoupeno v Oleje-PEMA.cz
- Splňuje specifikaci API SN, SN+ a draft SP
- Asi to nejlepší pro benzínové motory Mazda při dodržení požadované specifikace 5W-30 (nebo 0W-20 - té bych se ale vyhnul)
- Chytré a snadné ověření pravosti oleje přímo na produktu
Olej mohu doporučit. Použito do Mazda 6 s 2.5G motorem. Z továrny je plněno 0W-20, min. po dobu záruky pak požadováno 0W-20 či 5W-30. Pro co nejlepší ochranu motoru je 5W-30 jasnou volbou, 0W-20 má spíše důraz na spotřebu a emise, než ochranu motoru. Požadován je olej splňující normu API SN nebo ACEA A5/B5. Ravenol DXG byl pro mě po prozkoumání možností celkem jasnou volbou, API SN normu dokonce převyšuje a jeho kvalita je ověřena i několika testy kde exceloval. Po výměně jsem čekal trochu vyšší spotřebu oproti 0W-20, prozatím ale dané nepozoruji. Mohu tedy doporučit a budu používat i nadále.